Temizlik sektörü ile Kahramanmaraş’a yenilik getirdiler

Yayınlanma:
Güncelleme: 23 Kasım 2019 20:31
Temizlik sektörü ile Kahramanmaraş’a yenilik getirdiler

Temizlik sektöründe Kahramanmaraş’ta birçok ilke imza atan Aksu Temizlik, 12 çalışanı ile hizmetine ara vermeden devam ediyor.

Konutlara temizlik malzemelerinin yanı sıra temizlik hizmeti de veren Aksu Temizlik, ‘Mobil Kapıcı’ uygulaması ile de bir ilki gerçekleştirdi.

Kahramanmaraş’ta önde gelen sitelerin ve firmaların temizlik hizmetlerini yürütürken, en büyük camimiz olan Abdülhamithan Camisinin de temizliğini yapıyorlar. Kadın görevliler ve alanında tecrübeli personeli ile hizmette sınır tanımayan Aksu Temizlik, olumlu geri dönüşler almaya devam ediyor. Gazetemize özel açıklamalarda bulunan Aksu Temizlik Firma Sorumlusu Rüstem Kabakçı ve Firma Müdiresi Serpil Aksu, Kahramanmaraş’ta temizlik hizmetine ara vermeden devam edeceklerinin altını çizdi. Rüstem Kabakçı; “Apartman ve sitelere temizlik malzemesi satışı yapıyoruz, aynı zamanda temizlik hizmeti de sunuyoruz. Temizlik hizmetimiz gün geçtikçe genişliyor. Ev, işyeri, ofis, inşaat, okul ve cami alanlarında faaliyet gösteriyoruz. Geçtiğimiz günlerde bir çiftliğin temizlik işlerini aldık. Kahramanmaraş’ın en büyük camisinin temizliğini biz yapıyoruz. Kahramanmaraş’ın marka haline gelen özel bir mezbahanesinin temizliğini de biz yaptık” ifadelerini kullandı.

OLUMLU DÖNÜŞLER GELİYOR

Tecrübeli ekip ile yaptıkları hizmetten olumlu dönüşler aldıklarını belirten Serpil Aksu; “Temizlik işlemleri ile ilgilenen 9 adet bayan personelimiz var. Kadromuzdan çok güzel geri dönüşler alıyoruz. İşimizi doğru ve kaliteli yaptığımızı düşünüyoruz. Temizlik işlerini yaptığımız vatandaşlarımız büyük bir memnuniyet ile karşılıyorlar. Geri dönüşlerimiz çok güzel oluyor ve memnuniyete bağlı iş ağlarımızı da genişletiyoruz. Müşterilerimizi mağdur etmemek için personel kadromuzda boşalan yeri anında tamamlıyoruz” dedi

TEMİZLİK HİZMETİNE ÖNYARGI VARDI

Kahramanmaraş’ta temizlik şirketlerine ciddi anlamda bir önyargı olduğunu belirten Serpil Aksu, bu önyargıyı başarılı bir şekilde kırdıklarını söyledi. Aksu; “Kahramanmaraş’ta temizlik konusunda önyargılar vardı. Özellikle temizlik şirketlerine güven konusunda sıkıntılar vardı. Vatandaşlarımız şu anda bir hizmet alırken güler yüzden tutun da işçiliğe varanda kadar dikkat ediyor. Aldığı hizmetin kaliteli olmasına, dürüst olmasına ve güvenilir olmasına hassasiyet gösteriyorlar. Kısaca işinin arkasında duracak kişiler istiyor. Biz de bütün bunlara karşılık verdiğimizi düşünüyorum. Şeffaf bir şekilde hizmete özen gösteriyoruz” sözlerinin altını çizdi.

MOBİL KAPICILIK İLE İLKİ GERÇEKLEŞTİRDİLER

Kahramanmaraş’ta ‘Mobil Kapıcılık’ uygulaması ile ilke imza attıklarını söyleyen Kabakçı, bu uygulamanın vatandaşlar tarafından oldukça güzel karşılandığının altını çizdi. Kabakçı açıklamasında; “Kahramanmaraş’ta ilk olan Mobil Kapıcılık sistemini faaliyete geçirdik. Sistem oldukça geniş ilerliyor. Tek binalar ve ikili binalarda vatandaşlar maliyetin az olmasını ve işin kaliteli olmasını istiyor. Hizmetin içerisinde öncelik bina temizliği, çöplerin alınması ve bahçenin temizliği. Sistemimiz çalışanlarımıza kadar tamamen resmidir. Belirlenen günde çalışanlarımız gidiyor bütün çalışmalarını yapıp çıkıyorlar. Şirketlere olan kötü algıları bu şekilde Kahramanmaraş’ta tamamen bitirdiğimizi düşünüyorum. bu projemizi daha da genişletmeyi düşünüyoruz” dedi.

Kahramanmaraş’ta birçok firmaya ve konuta temizlik hizmeti ile referanslarını geliştirdiklerini belirten Rüstem Kabakçı; “Kahramanmaraş’ta isim yapmış 10’dan fazla siteye temizlik malzemesi temin ediyoruz. Bu konuda vatandaşlar referanslarımıza bakabilirler. Bunların yanında küçük siteler de var. Bu konuda hızlı servisimiz ile güven sağlamayı başardık. Buraya alışveriş için gelen apartman görevlisi kardeşlerimiz alacakları ürünü yerinde inceliyorlar. Bu da onlar açısından büyük bir avantaj oluyor ki ne aldıklarını gayet iyi biliyorlar. Ürünlerimizde kaliteye önem veriyoruz, müşterilerimiz de aldıkları ürünün kaliteli olmasını istiyorlar. Ancak uygulama ve kullanma konusunda sıkıntı yaşayan müşterilerimiz var. Onlara da küçük çaplı uygulama eğitimi veriyoruz ve bu sıkıntıyı da bu şekilde çözüyoruz” vurgulamasını yaptı.

ZAMLARI YANSITMAMAYA ÇALIŞTIK

Döviz kurunun ani artışlarından etkilendiklerini ama bunu vatandaşlara yansıtmamak için ellerinden geleni yaptıklarını belirten Kabakçı, devam eden açıklamasında şu ifadelere yer verdi; “Döviz kurunun ani artışından ister istemez biz de etkilendik. Ama bu durumu müşterilerimize yansıtmamak adına dikkatli adımlar attık. Vatandaşlarımız da bu konuda bekleme yaptı, alışveriş yapmadı. Elimizdeki stokları zam yapmadan bitirdik. Sonrasında aldığımız ürünlerde de fiyatlarımıza zam uygulamamaya çalıştık. Günlük kullanılan bir malzeme olduğu için herkes almak zorunda. Bu durumu fırsata çevirmeden hizmet etmeye özen gösterdik”

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.