‘Temizlik’te Kahramanmaraş’ın markası

Kahramanmaraş’ta son yıllarda ev, işyeri, inşaat sonrası temizlik gibi çeşitli uygulamalarda bulunan temizlik firmaları yaygınlaşmaya başladı.

Gazetemize açıklamalarda bulunan Aksu Temizlik Firma Sorumlusu Rüstem Kabakçı ve Firma Müdiresi Serpil Aksu, Kahramanmaraş’ta birçok ilke imza attıklarını belirtti.

Apartman ve sitelere temizlik malzemelerinin yanında temizlik hizmeti de sunan Aksu Temizlik, ‘Mobil Kapıcılık’ hizmeti ile Kahramanmaraş’ta bir ilki gerçekleştirdi. Referansları arasında Kahramanmaraş’ın önde gelen firmaları ve konutlarını barındıran Aksu Temizlik, en büyük camiimiz olan Abdülhamithan Camisinin de temizlik hizmetini sağlıyor. Tamamen kadın görevliler ile tecrübeli hizmet sunan Aksu Temizlik, vatandaşlardan da tam not almayı başarıyor. Gazetemize değerlendirmelerde bulunan Aksu Temizlik Firma Sorumlusu Rüstem Kabakçı; “Apartman ve sitelere temizlik malzemesi satışı yapıyoruz, aynı zamanda temizlik hizmeti de sunuyoruz. Temizlik hizmetimiz gün geçtikçe genişliyor. Ev, işyeri, ofis, inşaat, okul ve cami alanlarında faaliyet gösteriyoruz. Geçtiğimiz günlerde bir çiftliğin temizlik işlerini aldık. Kahramanmaraş’ın en büyük camisinin temizliğini biz yapıyoruz. Efendioğlu’nun mezbahanesinin temizliğini de biz yaptık” dedi.

KALİFİYE EKİP İLE OLUMLU DÖNÜŞLER

Temizlik işlerinde tecrübeli ekip kurduklarını belirten Firma Müdiresi Serpil Aksu, vatandaşlardan olumlu geri dönüşler aldıklarını belirterek; “Temizlik işlemleri ile ilgilenen 9 adet bayan personelimiz var. Kadromuzdan çok güzel geri dönüşler alıyoruz. İşimizi doğru ve kaliteli yaptığımızı düşünüyoruz. Temizlik işlerini yaptığımız vatandaşlarımız büyük bir memnuniyet ile karşılıyorlar. Geri dönüşlerimiz çok güzel oluyor ve memnuniyete bağlı iş ağlarımızı da genişletiyoruz. Müşterilerimizi mağdur etmemek için personel kadromuzda boşalan yeri anında tamamlıyoruz” ifadelerini kullandı.

ÖNYARGILARI KIRDIK

Kahramanmaraş’ta temizlik şirketlerine ciddi anlamda bir önyargı olduğunu belirten Serpil Aksu, bu önyargıyı başarılı bir şekilde kırdıklarını söyledi. Aksu; “Kahramanmaraş’ta temizlik konusunda önyargılar vardı. Özellikle temizlik şirketlerine güven konusunda sıkıntılar vardı. Vatandaşlarımız şu anda bir hizmet alırken güler yüzden tutun da işçiliğe varanda kadar dikkat ediyor. Aldığı hizmetin kaliteli olmasına, dürüst olmasına ve güvenilir olmasına hassasiyet gösteriyorlar. Kısaca işinin arkasında duracak kişiler istiyor. Biz de bütün bunlara karşılık verdiğimizi düşünüyorum. Şeffaf bir şekilde hizmete özen gösteriyoruz” sözlerini vurguladı.

MOBİL KAPICILIK İLE İLKİ GERÇEKLEŞTİRDİK

Kahramanmaraş’ta ‘Mobil Kapıcılık’ uygulaması ile ilke imza attıklarını söyleyen Kabakçı, bu uygulamanın vatandaşlar tarafından oldukça güzel karşılandığının altını çizdi. Kabakçı açıklamasında; “Kahramanmaraş’ta ilk olan Mobil Kapıcılık sistemini faaliyete geçirdik. Sistem oldukça geniş ilerliyor. Tek binalar ve ikili binalarda vatandaşlar maliyetin az olmasını ve işin kaliteli olmasını istiyor. Hizmetin içerisinde öncelik bina temizliği, çöplerin alınması ve bahçenin temizliği. Sistemimiz çalışanlarımıza kadar tamamen resmidir. Belirlenen günde çalışanlarımız gidiyor bütün çalışmalarını yapıp çıkıyorlar. Şirketlere olan kötü algıları bu şekilde Kahramanmaraş’ta tamamen bitirdiğimizi düşünüyorum. bu projemizi daha da genişletmeyi düşünüyoruz” dedi.

REFERANSLARIMIZ KALİTEMİZİ ORTAYA KOYUYOR

Temizlik hizmeti sundukları firmaların ve konutların kalitelerini ortaya koyduğunu belirten Rüstem Kabakçı; “Kahramanmaraş’ta isim yapmış 10’dan fazla siteye temizlik malzemesi temin ediyoruz. Bu konuda vatandaşlar referanslarımıza bakabilirler. Bunların yanında küçük siteler de var. Bu konuda hızlı servisimiz ile güven sağlamayı başardık. Buraya alışveriş için gelen apartman görevlisi kardeşlerimiz alacakları ürünü yerinde inceliyorlar. Bu da onlar açısından büyük bir avantaj oluyor ki ne aldıklarını gayet iyi biliyorlar. Ürünlerimizde kaliteye önem veriyoruz, müşterilerimiz de aldıkları ürünün kaliteli olmasını istiyorlar. Ancak uygulama ve kullanma konusunda sıkıntı yaşayan müşterilerimiz var. Onlara da küçük çaplı uygulama eğitimi veriyoruz ve bu sıkıntıyı da bu şekilde çözüyoruz” vurgulamasını yaptı.

Döviz kurunun ani artışlarından etkilendiklerini ama bunu vatandaşlara yansıtmamak için ellerinden geleni yaptıklarını belirten Kabakçı, devam eden açıklamasında şu ifadelere yer verdi; “Döviz kurunun ani artışından ister istemez biz de etkilendik. Ama bu durumu müşterilerimize yansıtmamak adına dikkatli adımlar attık. Vatandaşlarımız da bu konuda bekleme yaptı, alışveriş yapmadı. Elimizdeki stokları zam yapmadan bitirdik. Sonrasında aldığımız ürünlerde de fiyatlarımıza zam uygulamamaya çalıştık. Günlük kullanılan bir malzeme olduğu için herkes almak zorunda. Bu durumu fırsata çevirmeden hizmet etmeye özen gösterdik”

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri