KMTSO 33. Meclisinde konuşan Karaküçük, hızlı tren, havalimanı ve OSB hakkında bilgilendirme yaptı. Kültür ve Turizm Bakanı Mahir Ünal’ın havalimanı projesine sahip çıktığını bu proje ye de KMTSO’nun destek verdiğini belirten Karaküçük, “3 milyon yolcu kapasiteli havaalanı terminal binası projesi onaylandı. 80 milyon TL bütçeli. 80 milyon TL’nin yaklaşık 40 milyon TL’si istimlak bedeli olarak mahkemenin depo hesabına bakanlık tarafından yatırdı. Kültür ve Turizm Bakanı Mahir Ünal, bu projenin değişimi ile alakalı bir fikir geliştirdi. Narlı’da bölgesel bir havalimanı için çalışma yaptırmış ve burada modernizasyon için Kahramanmaraş’tan ayrılan 80 Milyon TL kaynak ve Gaziantep havalimanının da yeni terminal binasını ve pistine revizyon içinde 100 Milyon TL ayrılmıştı. 180 Milyon TL böyle dağınık harcanacağına 250 Milyon TL harcansın daha büyük uluslararası havalimanı yapılması konusunda Ulaştırma ve Denizcilik Bakanlığı yetkilileri ile Sayın Mahir Ünal görüşme yapmış. Şu anda Mahir Bey Kahramanmaraş’a yapılacak yatırımın dondurulmasını istedi. Bunun ne şekilde olacağı konusunda Ulaştırma Çalıştayın’da, tamam mı? Devam mı? Ona göre karar verelim denmişti” dedi
Kültür ve Turizm Bakanı Mahir Ünal’ın havalimanı yapılması konusunda gelişme kaydedeceğini belirten Karaküçük, “Bakan bey, Narlı ile alakalı bir çalışma yaptıracağını ve kendisinin takipçisi olacağını söyledi. Kendisi takipçisi mutlaka. Sayın bakan kabinenin içeresinde takip eder, baskı yapar, bürokratlara söyler. Narlı’ya havalimanı olabilme imkanı varsa 1-2 ay içerisinde Ulaştırma Bakanlığı etüt yaparak olur verecek. Olmayacaksa şu anda ki havaalanımızın rehabilitasyonu için ayrılan kaynak hazır. Bunun yapılacağına söz verildi” dedi.
Başkan Karaküçük şöyle konuştu:
“2011 yılında göreve geldiğimde KMTSO Meclis salonunda 3 şeyin sözünü verdim. Yeni bir organize sanayi bölgesi kuracağız. Narlı da bölgesel bir havalimanın olması. Seyrantepe bölgesinde bir serbest bölge. Organize Sanayi bölgesi yapmak bizim işimiz değil ama biz oyuncuyuz, OSB olmasını sağladık. Havalimanı yapmak bizim işimiz değil ama bu havalimanı olması için kamuoyuna taşımak bizim işimizdi. Biz bunu kamuoyuna taşıdık, herkes sahiplendi. Halk, gazeteci, siyasetçi sahip çıktı.
4 yıl önceki ulaştırma çalıştayında hızlı tren ile alakalı Kahramanmaraş’a mutlaka gelmesi lazım dedim. Hızlı tren gelir mi Kahramanmaraş’a, daha havaalanı bile yok denilmişti. Bizim karşımızda, iş yapmak isteyen siyasetçi, bakan varsa ve gelip masaya oturdular ise isteyelim. Hızlı tren, havalimanı, yol da isteyelim. İstemekten bir şey kaybetmeyiz. Hızlı tren diğer illere gidiyor da Kahramanmaraş’a neden lüks olsun. 2017 sonunda hızlı tren Nurdağı-Türkoğlu arasına bağlantı yapılacak. Türkoğlu lojistik köyün önüne kadar geliyor. Adana hızlı tren ile 1 saat 20 dakikaya iniyor. Bu gün araç ile Adana’ya 2 saatte gidebilirsiniz. Zamanında şu güzergahtan bu güzergahtan gelsin. Ama gelsin. Adana dan gelecekmiş, gelsin. Yarın bir gün 10-20 sene sonra da imkanlar ölçüsünde Kayseri’den de gelebilir. Ben her zaman istenilmesinin, büyük düşünülmesinin taraftarıyım. Çünkü diğer illere bu yatırımlar yapılıyor, bizim medeni cesaretimiz kırık bir şekilde önce şunu yapalım önce bunu yapalım. Evet öncelikler değişebilir ama hepsini yapalım artık Kahramanmaraş’a. İsteyelim. İstemekten doğal hak yok.”