Mado Çin Pazarında büyüyor! Bin şube açacaktı, tadınca 3 bine çıkarttı

Yayınlanma:
Güncelleme: 07 Ekim 2019 16:09
Mado Çin Pazarında büyüyor! Bin şube açacaktı, tadınca 3 bine çıkarttı

Çin Halk Cumhuriyeti’nin önde gelen işadamlarından Ronghua Group Yönetim Kurulu Başkanı Jiancheng Wang tesise ve dondurmanın lezzetine hayran kaldı. Dondurmayı tadan Wang Çin’de 3 bin şube açabileceklerini söyledi.

Kahramanmaraş’ın dünyaca ünlü dondurma markası MADO’nun üretim tesislerini görmek ve markayı daha yakından tanımak için Kahramanmaraş’a gelen Çin Halk Cumhuriyeti’nin önde gelen işadamlarından Ronghua Group Yönetim Kurulu Başkanı Jiancheng Wang tesise ve dondurmanın lezzetine hayran kaldı. Dondurmayı tadan Wang Çin’de 3 bin şube açabileceklerini söyledi.

mado-cin’e-3-bin-sube-aciyor.jpg

MADO’YA HAYRAN KALDI

Doğduğu topraklardan onbinlerce kilometre uzaklara Mado’nun bayrağı ile birlikte Türk kültürünü de götüren Mado Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kanbur, Çin Halk Cumhuriyetinin önde gelen işadamlarından Ronghua Group Yönetim Kurulu Başkanı Jiancheng Wang’ı konuk etti. Mado’nun üretim tesislerinde incelemelerde bulunan Çinli İşadamı Wang ileri teknoloji ile geleneksel ürünlerin üretimine hayran kaldı. Önce Çin Halk Cumhuriyetinde bin şube açmayı düşünen Çinli İşadamı dondurmayı tattıktan sonra şube sayısının 2-3 bin hatta daha fazla olabileceğini de söyledi.

ÖNCE ÇİN SONRA ASYA’DA BÜYÜYECEĞİZ

mado-cin’e-3-bin-sube-aciyor1.jpg

Wang; “Fabrikayı gördüğümde çok şaşırdım. Sonuç itibarı ile çok büyük bir teknoloji ile geleneksel ürünleri üretmekte. Dolayısıyla bu teknoloji ve lezzete sahip dondurma ile Türk dondurmasının özdeşleştiği Mado’nun bin şubesini açmayı düşünüyorduk fakat 2-3 bin Şube belki de daha fazlasını ülkemizde açmayı mümkün ve olası görüyorum. Dondurmanın içinde çok doğal malzemeler kullanılmış ve çok lezzetli. Yerken büyük keyif alarak yiyorsunuz. Biz Mado ile önce Çin pazarında büyümek istiyoruz. Daha sonra ise Asya pazarında birlikte büyümek istiyoruz.” Dedi.

mado-cin’e-3-bin-sube-aciyor2.jpg

ÜRÜNLERİMİZİN HEPSİ DOĞAL

 

Yabancı yatırımcıları ve büyükelçileri Kahramanmaraş’a davet ederek hem Kahramanmaraş’ı hem de markasını tanıtan Mado Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kanbur, üretim yaptıkları tesisin özelliklerinden söz etti. Günlük gelen sütleri burada işlediklerini dile getiren Kanbur, “Yaptığımız dondurmaların hepsi keçi sütü ağırlıklı. Meyveler günlük ve serada olmayıp tarlada yetişen mevsiminde aldığımız meyveler. Bu meyveler ile meyveli dondurma yapıyoruz. Dondurma yapımın da bir diğer konu ise hammadde. Hammadde çok önemli. Çünkü hammadde ne kadar iyi olursa, ürettiğiniz dondurma o kadar iyi olur. Ustalıkta hammadde ile birleşince ortaya dünyayı kendine hayran bırakan Kahramanmaraş dondurması çıkıyor. Biz dördüncü kuşak bir aileden geliyoruz. Osmanlıdan bu yana bizim kuşak devam ediyor. Aynı zamanda ustalık ve hammadde birleştiği zaman bu gördüğünüz ürün ortaya çıkmakta” dedi.

mado-cin’e-3-bin-sube-aciyor4.jpg

GELEN TALEPLERİ DEĞERLENDİRİYORUZ

 

Hedefinin dünyaya model olmak olduğunu ifade eden 4. Kuşak Dondurma Ustası Mehmet Kanbur, bu hedefi de gerçekleştirdiklerini Kahramanmaraş dondurmasının dünyaya model, Mado’nun da bu modelin doğum yeri olduğunu vurguladı. Kanbur ayrıca birçok ülkeden Mado mağazaları ile ilgili talep geldiğini, gelen talepleri de değerlendirdiklerini dile getirdi.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.