Kahramanmaraş Depremzedeleri İçin AFAD'dan Müjdeli Haber! Ek Başvuru Süresi Başlıyor!

26 Mart'ta 24 saatliğine ek hak sahipliği başvurusu açılıyor! 81 ildeki AFAD İl Müdürlüklerinden veya 11 ilde belirlenen ilçelerden başvurabilirsiniz.

Yayınlanma:
Güncelleme: 23 Mart 2024 08:56
Kahramanmaraş Depremzedeleri İçin AFAD'dan Müjdeli Haber! Ek Başvuru Süresi Başlıyor!

Kahramanmaraş: 06.02.2023 tarihinde meydana gelen Kahramanmaraş depremleri sonrası mağdur olan ve hak sahipliği başvurusu süresini kaçıran afetzedeler için AFAD'dan sevindirici bir haber geldi. AFAD, resmi internet sitesinden yaptığı açıklamada, 26 Mart 2024 tarihinde 24 saatlik ek bir başvuru süresi verileceğini duyurdu.

BAŞVURULAR 26 MART'TA BAŞLIYOR

AFAD'ın resmi internet sitesinde yapılan açıklamaya göre, 06.02.2023 tarihli depremlerden etkilenen 11 ilimizde hak sahipliği başvurusu süresini kaçıran afetzedeler için 26 Mart 2024 tarihinde saat 00.01'de başlayıp 23.59'da sona erecek 24 saatlik ek bir başvuru süresi verilecek.

81 İLDEKİ AFAD İL MÜDÜRLÜKLERİNDEN BAŞVURU YAPILABİLİR

Depremden etkilenen vatandaşlar, 81 ildeki AFAD İl Müdürlükleri ve AFAD'ın belirleyeceği 11 ildeki ilçelerde başvuru yapabilecekler.

GEREKLİ BELGELER

Başvuru sırasında aşağıdaki belgelerin ibraz edilmesi gerekiyor:

TAPU SENEDİ FOTOKOPİSİ

  • Tapu ve emlak kaydı vefat eden kişiye ait ise veraset ilamı veya aile nüfus kaydı
  • Köy muhtarından alınacak ve o yerin en büyük mülki amirine tasdik ettirilecek mülkiyet belgesi
  • Elektrik ve su abonelik belgesi
  • Evli evlatlar, Yerleşim Yeri Belgesi veya hasarlı konuta ait aboneliğin adlarına olan elektrik veya su aboneliği belgesi
  • Cins tahsisi yapılmayan hasarlı yapılarda, hasarlı konutun tapusu bağ, bahçe, arsa vb. Tapusu ise bu vasıflara ait tapu ile birlikte binaya ait ilgili belediyesinden alınacak emlak beyannamesinin bir örneği

AFAD'DAN KAMUOYUNA DUYURU

AFAD, yaptığı açıklamada, ek başvuru süresinin mağduriyetlerin giderilmesine katkıda bulunacağını ve tüm depremzedelere hak sahipliği yolunda kolaylık sağlayacağını vurguladı.

AFAD'IN EK BAŞVURU DUYURUSU HAKKINDA

  • Başvuru Süresi: 26 Mart 2024, 00.01 - 23.59
  • Nerede Başvuru Yapılır: 81 İldeki AFAD İl Müdürlükleri ve AFAD'ın belirleyeceği 11 ildeki ilçeler
  • Gerekli Belgeler: Tapu Senedi Fotokopisi, veraset ilamı veya aile nüfus kaydı, mülkiyet belgesi, elektrik ve su abonelik belgesi, Yerleşim Yeri Belgesi veya hasarlı konuta ait aboneliğin adlarına olan elektrik veya su aboneliği belgesi, emlak beyannamesi

İlgili Haberler

KAYNAK: Haber Merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.