E-Devlet'te yaşanan soruna BTK'dan açıklama geldi

Yayınlanma:
Güncelleme: 14 Ağustos 2017 14:54
E-Devlet'te yaşanan soruna BTK'dan açıklama geldi

E-Devlet'te yaşanan soruna BTK'dan açıklama geldi

Elektronik ortamda kamu kurum ve kuruluşlarına ait pek çok işlemin yapılmasını sağlayan e-devlet'te erişim sorunu yaşanıyor. Sabah saatlerinde başlayan sorun için BTK'dan açıklama geldi.

E-devlet sisteminde sabah saatlerinden bu yana erişim sorunu yaşanıyor. Kullanıcılar bilgisayar, telefon veya tablet üzerinden e-devlet'e girmeye çalıştıklarında şu mesaj ile karşılaşıyor:

"İşleminiz devam ediyor, lütfen beklemeye devam ediniz... Şu anda kullandığınız hizmette yaşanan talep yoğunluğu nedeniyle işleminiz sıraya alınmıştır. İşlem sonucunuz birazdan otomatik olarak görüntülenecektir."

"Sorunun kaynağı üniversite tercihi"

Yaşanan sorun üzerine Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) yetkilileri bir açıklama yaptı. Açıklamada "Üniversite tercihleri e-devlet üzerinden yapılıyor. Bu nedenle bir yoğunluk yaşanıyor.. Gecikmeli de olsa işlem yapılıyor" ifadelerine yer verildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.