Akedaş Kahramanmaraşlıyı uyardı
AKEDAŞ yetkilileri yazılı açıklama yaparak, piyasada dolaşan ve kendisini AKEDAŞ görevlisi olarak tanıtan dolandırıcılara karşı Kahramanmaraşlıları uyardı.
Değerli Tüketicilerimiz başlığı ile yapılan açıklamada, AKEDAŞ’IN TEK TEMSİLCİSİ AKEDAŞ PERSONELİDİR vurgusu yapılarak; “Son günlerde tüketicilerimizden gelen bilgilerden Şirketimizle ilgisi olmayan bazı kimselerin telefonla arayarak veya doğrudan ziyarete gelerek AKEDAŞ temsilcisi gibi davrandıklarını, bazılarının AKEDAŞ’ın yüksek bedelle fatura düzenlediği yolunda yalan, yanlış ve yanıltıcı beyanlarda bulunduklarını üzülerek öğrenmiş bulunuyoruz.
Bilmenizi isteriz ki, güvenilir elektriği tüketicilerine sunan şirketimizin kesinlikle böyle bir uygulaması bulunmamaktadır” denildi.
AKEDAŞ’IN HİÇ BİR FİRMA İLE ANLAŞMASI YOK..
Açıklamada, AKEDAŞ Elektrik Perakende Satış A.Ş’nin hiçbir firma ile satış, tahsilat vb. konularda anlaşması olmadığı öncelikle ve önemle belirtilirken, AKEDAS Elektrik, tüm faaliyetlerini Şirket kimlik kartı bulunan kendi personelleri ile yürütmektedir denildi.
Telefonla elektrik satışı konusunda arayan kişilere karşı dikkatli olunması istenilen açıklamada, Akedaş’ın kendilerine daha fazla bedelle fatura ettiğini söyleyen kişilere itibar edilmemesi gerektiğini önemle vurgulandı.
TÜKETİCİLERİN GÜVENLİĞİ ÖNEMLİ..
Tüketicilerimizin güvenliği bizim için son derece önemli diyen Akedaş yetkilileri bu nedenle aşağıda belirtilen hususlara dikkat edilmesini istedi.
*AKEDAŞ ismiyle telefonla arayan kişilerin bilgilerini aldıktan sonra 444 46 02 nolu “Çağrı Merkezimiz”den lütfen bu bilgileri teyit ediniz.
*AKEDAŞ adına ziyarete geldiğini söyleyen kişilerden lütfen personel kimlik kartlarını göstermelerini isteyeniz. Kimliklerini gördükten sonra yine de tereddüdünüz varsa Çağrı Merkezi 444 46 02’yi arayarak gelen personellerimizin ismini de teyit ediniz.
*AKEDAŞ faturalarının tahsilat hizmeti, Akedaş vezneleri, anlaşmalı bankalar ve PTT tarafından verilmektedir.
Akedaş’ın bu tahsilat merkezleri dışında herhangi bir kurum veya kuruluş ile anlaşması bulunmamaktadır. Belirtilen yerler dışında tahsilat yapan kurum ve kuruluşları 444 46 02’yi arayarak Çağrı Merkezimize ihbar etmenizi rica ederiz.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖNEMLİ..
AKEDAŞ’ın felsefesinin, öncelikle güler yüzlü hizmet ve yüzde yüz müşteri memnuniyeti olduğu belirtilen açıklamada, İhtiyaç duyulan her konuda “Tüketici İşlem Merkezlerine” gelip bilgi alınıp, yardım istenebileceğini bildirildi..
Açıklamanın son bölümünde ise, AKEDAŞ’a duyulan güven için teşekkür edilirken, AKEDAŞ’a uğramadan herhangi bir tedarikçi ile anlaşılmaması tavsiye edildi..
KAYNAK: Maraştanhaber
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.